Das Auto, a car , czy tylko samochód?


Pisząc na komputerze popełniam błedy ortograficzne, taką mam umowę z “piekła rodem”.
Lecz to jest mój blog za, który nie dostaję pieniędzy, ale bardzo mnie denerwują reklamy koncernów samochodowych, które nie są przetłumaczone a zarazem nie przestrzegają prawa o ochronie języka polskiego. Przypomnę niemieckim producentom iż wystarczy napisać:
– Z miłości do samochodu
– My kochamy samochód.
I wszystko będzie legalnie i zgodnie z prawem.

Miałem wielką przyjemność poruszać się trzema jaguarami jako kierowca.
Był to Jaguar XJ z 1997 roku piękny wytrawny model typu long cygaro oraz dwoma rodzajami Jaguara XF.
Pierwszy kiciuś XF ( salon niedaleko Wrocławia ) przypominał mi forda mondeo wersja Jaguar.
Kolejny FX był jakby idealny. 6 cylindrów , brzmiał jak silnik typu boxer czyli z dwunastoma tłokami – prawdziwy Jaguar!
Miał tylko jedną wadę – tzn z mojego punktu widzenia. Przy sporej prędkości odczuwałem boczne wiatry, samochód stawał się jakby za-lekki. ALE PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY JAGUAREM JEST NIEPORÓWNYWALNA Z ŻADNĄ INNĄ MARKĄ!

CDN.

This entry was posted in Bez kategorii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

