Internet stracił wiarygodność, a ciekawość została stępiona.


Kilka lat temu usłyszałem, że Internet to wielki śmietnik. Z przykrością obserwuję jak przytoczona teza staje się prawdą.
Coraz więcej w internecie pudelków, JoeMonsterów i innych bzdur oraz kłamstw.
Poziom portali internetowych ich informacji oraz treści : wp.pl, onet.pl, interia.pl, gazeta.pl, rp.pl spadł z 4+ na 3-.

Na szczęście przez ostatni miesiąc nie korzystałem z tego medium. Wolny czas przeznaczyłem na ruch i sport rekreacyjny.
Ze spokojem przeczytałem fajną książkę Antoniny Kozłoskiej pt. “Kukułka”.
Właściwie to chyba lepiej nie dotykać komputera. Telewizja też kradnie czas.
Radia można jeszcze nie wyłączać, bo czasami gra dobrą muzykę.

Bez informatyki moje życie staje się lekkie i wolne.
Tylko co ja mam robić z nadmiarem wolnego czasu?

Chyba zacznę zbierać truskawki, wkońcu The Beatles śpiewali: Strawberries fields forever!

J. G.

This entry was posted in Aktualności i polityka, Komputery i Internet. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

